باهوش ترین کودک دنیا

باهوش ترین کودک دنیا

باهوش ترین کودک دنیا

باهوش ترین کودک دنیا

باهوش ترین کودک دنیا
باهوش ترین کودک دنیا
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
باهوش ترین کودک دنیا

نوابغ دنیا , معرفی نوابغ

 

ویلیام جیمز سیدیس کودک نابغه آمریکایی بود که در سال 1898 به دنیا آمد. او توانایی و استعداد بی نظیری در یادگیری زبان های خارجی و ریاضیات داشت. ضریب هوشی ویلیام بین 250 تا 300 بود و به همین خاطر به عنوان یکی از باهوش ترین افراد در دنیا شناخته می شد.

 

زمانی که ویلیام 7 سال داشت می توانست به 8 زبان با تسلط کامل صحبت کند. در سن 8 سالگی او توانست با توسعه دادن یک جدول لگاریتمی جدید که بر مبنای عدد 12 بود استعداد خود را در زمینه ریاضیات ثابت کند. او یک سال بعد این جدول را به طور کامل در دانشگاه هاروارد توضیح داده و همین باعث شد تا در سن 11 سالگی به عنوان دانشجو در هاروارد مشغول تحصیل شده و رکورددار کوچک ترین دانشجوی این دانشگاه شود.

 

ویلیام 5 سال بعد و در سن 16 سالگی از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. گفته می شود که ویلیام تا زمان مرگ توانایی صحبت به 40 زبان و لهجه مختلف را داشت که البته این موضوع هرگز ثابت نشد.


تعداد بازديد : 674
یک شنبه 12 / 7 / 1392 ساعت: 12:34
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
ورزشی فوق العاده برای آرتروز زانو

 

آرتروز,آرتروز زانو,درمان آرتروز زانو

ورزشی فوق العاده برای آرتروز زانو
هنگام بروز آرتروز موضعی در ناحیۀ زانو چه باید کرد؟ این گونه مرسوم بوده که هنگام بروز این عارضه از یک ضد درد یا مسکن استفاده می شده

ولی این داروها تنها باعث مزمن شدن درد می شدند.


و اگر شما چند بار در هفته "تایی چی" انجام دهید، آیا تأثیری در بهبودی آرتروز زانو دارد؟ تایی چی به داد زانوی شما گوش می دهد...

ادامه در ادامه مطلب... 


تعداد بازديد : 584
چهار شنبه 14 / 5 / 1392 ساعت: 19:12
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
چگونگی دمای هوا در فضا؟!
 
حتما شما هم به اینکه دمای فضا چقدر است فکر کرده اید ،
جالب است بدانید که فضا نیز ...

تعداد بازديد : 637
دو شنبه 5 / 5 / 1392 ساعت: 18:34
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
کشف راز زندگی تا ۱۰۰سالگی

  تحقیقات جدید محققان راز زندگی ۱۰۰ ساله را فاش کرده است، نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که هرچه اجتماعی تر و خوش بین‌تر باشید بیشتر زندگی می‌کنید.....

علت 100 ساله شدن , رازهای زندگی سالم


تعداد بازديد : 548
شنبه 11 / 4 / 1392 ساعت: 17:3
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
تویوتا i-Road، خودرویی که هرگز چپ نمی‌کند!

 تویوتا با رونمایی از کانسپت i-Road تصویری تازه از آینده حمل‌ونقل درون‌شهری را به نمایش گذاشته است. این خودروی کوچک تمام‌الکتریکی می‌تواند پس از خم شدن به سمت خیابان در پیچ‌ها، تغییر حالت داده و به وضعیت عمودی برگردد.

احتمالا شما هم در سطح شهر با سه‌چرخه‌های متعددی برخورد کرده‌اید؛ اما هرگز نمونه‌ای مانند کانسپت تازه تویوتا که i-Road نام دارد، ندیده‌اید. این کانسپت جالب که یک وسیله‌نقلیه شخصی یا PMV است، برای دو سرنشین طراحی شده که نفر دوم پشت سر راننده خواهند نشست.

تویوتا خودرو تمام الکتریکی


تعداد بازديد : 750
شنبه 11 / 4 / 1392 ساعت: 16:10
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
20 نکته جالب و عجیب اما واقعی در دنیا

 1-به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می ترسند تا از مرگ.


۲- حلزون می تواند سه سال بخوابد.

۳- اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب


تعداد بازديد : 937
جمعه 8 / 4 / 1391 ساعت: 19:20
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
9 روش برای کاهش وزن

حتما" تاحال متوجه شده اید که هیچ روش معجزه آسایی برای کاهش وزن وجودندارد.تنها راه سوزاندن چربی های اضافی، تغییر دادن عادات غذایی و برخورداری از یک برنامه سالم و خودداری از مصرف چربیها، مواد قندی، مواد نشاسته دار و خوراکیهای بی ارزش است. 

در این قسمت برای وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام پیشنهاداتی ارائه شده که در کاهش وزن به شما کمک خواهد کرد....


تعداد بازديد : 705
پنج شنبه 28 / 2 / 1391 ساعت: 12:10
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
استرس کمتر=عمر بیشتر

استرس احساسی قدرتمند و طاقت فرسا است. میتوانید از افرادی که تجربه اش را داشته اند، سوال کنید. اگر مدت زیادی این اضطراب ها و نگرانی های موجود در زندگیتان را در خود نگاه دارید، این فشارهای روحی ممکن است به پیری زودرس و انواع بیماری ها مثل فشارخون و مشکلات گوارشی  بیانجامد...


تعداد بازديد : 564
جمعه 28 / 10 / 1390 ساعت: 18:55
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
ذوب شدن سريعتر يخچال‌هاي قطب جنوب در دو دهه اخير

 يخچال‌هاي طبيعي قطب جنوب که به گفته محققان يکي از عوامل افزايش آب سطح درياها در جريان گرمايش زمين است، طي 20 سال گذشته با سرعت بيشتري در حال آب شدن است.

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه مرکزي، محققان دانشگاه کلمبيا مي‌گويند: حرکات يكي از يخچال‌هاي طبيعي قطب جنوب به نام «توآيتز» که روز به روز در حال بيشتر شدن است، اين احتمال را تقويت مي‌کند که زودتر از پايه‌هايي که در زير آب باعث نگه داشتنش شده‌اند، جدا شود.

خط‌ الراسي که در غرب منطقه قطب جنوب وجود دارد و به نظر مي‌آيد لغزش يخچال را آرام‌تر مي‌کند، با دو قله، دو هزار و 200 پا ارتفاع دارد که يکي از اين قله‌ها همانند لنگر يخچال را محکم کرده و ديگري که از ساحل دورتر است، يخچال را از 55 تا 150سال گذشته در جاي خود ثابت نگه داشته است.

به گفته محققان، چون اين يخچال طبيعي اتصال خود را با يکي از خط‌ ‌الراس‌ها که براي محققان نيز ناشناخته است از دست داده، نسبت به گذشته حرکت سريعتري پيدا کرده است.

محققان در پايان خاطرنشان مي‌کنند: شناختن خط الراس‌هايي که در اين منطقه وجود دارد به ما کمک مي‌کند كه بفهميم چرا زبانه يخي بزرگي که در قسمت جلويي يخچال وجود داشته، شکسته است. ما انتظار داريم در پي اين جريانات در آينده يخ‌هاي بيشتري از يخچال‌هاي طبيعي جدا و در آب‌ها جاري شوند.


تعداد بازديد : 485
شنبه 15 / 9 / 1390 ساعت: 14:13
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
تاثیر صبحانه

 اطلاعات ثبت شده در منابع تغذیهای نشان میدهد، افرادی که 20 دقیقه پیش از مطالعه، صبحانه میل میکنند، نسبت به گروهی که یک ساعت پیش از آن، صبحانه مصرف کردهاند، تمرکز بهتری دارند.

 
صبحانه باید شامل مواد غذایی باشد که بتواند یک سوم کل انرژی مورد نیاز روزانه را تأمین کند. داوطلبینی که به خوردن صبحانه اهمیت چندانی نمیدهند، حافظهی کندی برای یادآوری مطالب خوانده شده دارند. این امر سبب میشود داوطلب از اینکه مطالب خوانده شده را به خوبی به یاد نمیآورد، خسته و کلافه شود. علت این مسأله، پایین آمدن میزان قند خون و عدم تغذیهی مناسب مغز است. باید بدانید، گلوكز، منبع بزرگی از انرژی برای بدن محسوب میشود و همهی سلولها برای عملكرد مناسب به آن نیازمندند. بعضی سلولها مثل مغز، بدون گلوكز، عملكرد خود را از دست میدهند

اگر مدت زمان نخوردن صبحانه طولانی باشد، نگهداری قند خون در سطحی كه مغز قادر به فعالیت طبیعی خود باشد، دشوار شده و یادگیری و تمركز حواس، مختل میشود؛ در حالی که با خوردن صبحانه، قند خون در محدودهی طبیعی، حفظ شده و موجب بهبود عملكرد مغز و یادگیری میشود. در صورتی که نخوردن صبحانه تداوم یابد، تبدیل به عادت شده و علاوه بر عوارض فوق، موجب کمبود دریافت مواد مغذی روزانهی مورد نیاز فرد میشود که در وعدههای دیگر جایگزین نخواهد شد.

یک صبحانهی خوب بهتر است با سه یا چهار تكه نان سنگك و كمی پنیر و گوجه و یا گردو همراه باشد. قبل یا بعد از آن، نوشیدن یك لیوان شیر نیز انتخاب مناسبی است. اگر به همراه آنها، یك كاسه عدسی كم چرب به همراه آبلیمو نیز میل كنید، خالی از فایده نخواهد بود.
 
البته این گزینه میتواند به یك عدد تخم مرغ آبپز نیز تغییر یابد. به علاوه، خوردن چنین صبحانهای از بروز اختلالات روانی از جمله افسردگی، اضطراب و سرکشی در نوجوانان جلوگیری میکند. به گفتهی متخصصان، کلسیم، آهن و ویتامین B که از مواد غذایی شامل غلات و شیر تأمین میشوند، روی انتقالدهندههای عصبی تأثیر میگذارند. 

این انتقال
دهندهها، مواد شیمیایی هستند که باید اطلاعات را در دستگاه عصبی که به طور مستقیم مسؤول رفتار و خلق شخص است، جابهجا کنند. در عین حال، کارشناسان تغذیه برای افزایش اشتهای دانشآموزان برای خوردن صبحانه، توصیه کردهاند: شام را در ساعات ابتدایی شب میل کنید و در ساعت معینی از شب، بخوابید تا صبح زود بیدار شوید تا وقت کافی برای خوردن صبحانه داشته باشید.


تعداد بازديد : 1202
یک شنبه 27 / 8 / 1390 ساعت: 1:27
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
كشف شبيه‌ترين منظومه سياره‌اي به منظومه شمسي

اخترشناسان به كمك تلسكوپ فضايي كپلر موفق شده‌اند شش سياره سنگي و گازي را در اطراف ستاره‌اي خورشيدمانند كشف كنند. اين منظومه كه كپلر11 نام گرفته، دوهزار سال‌نوري از زمين فاصله دارد.

 


تعداد بازديد : 494
جمعه 30 / 6 / 1390 ساعت: 17:27
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران